Betrapt !!

Nu snap ik waarom het vogelvoer op dat voederplankje zo snel verdwijnt !

Blijentuin2014_09_19_01

Dat voer wordt normaal gegeten door andere vliegende ratten 🙂

12 reacties op “Betrapt !!

    • Een ratje meer of minder is voor mij geen probleem. Onze kat heeft gisteren trouwens z’n reputatie als roofdier alle eer aangedaan.
      Voederen doe ik ongeveer het hele jaar door, maar in de winter is mijn aanbod natuurlijk groter. Ik ben daarmee begonnen na een lezing van Rollin Verlinde over zijn heel interessant boekje De Natuur ont(k)leed :
      http://www.vildaphoto.net/nl/news/106/Natuur_ontkleed .
      Het voederen van granen is gewoon een kleine compensatie voor onze industriële landbouw.
      En natuurlijk zijn er (zoals voor alles tegenwoordig) voor en tegenstanders. 🙂

  1. Ik betwijfel of er in mijn tuin ratten aan het vogelvoer zitten.
    Maar muizen doen het hier hier zeker.

    Leven en laten leven vind ik in een dierentuin belangrijk.
    Mijn planten staan er dus vooral voor de dieren in mijn tuin.

    Zonnige zondaggroet,

Geef een reactie

