Ondertussen…

Voor wie zich afvraagt waarom het hier zo stillekes is,  de foto hieronder maakt veel duidelijk .
Blijentuin2015_04_24_02De hele opbouw werd op de gevoelige plaat vastgelegd en zal hier vroeg of laat wel eens verschijnen.
Maar ondertussen gaat het lenteleven hier zijn gewone gangetje :
Het ‘gazon’ stond er weer mooi bij
Blijentuin2015_04_24_01Hetzelfde kan gezegd worden van de Magnolia
Blijentuin2015_04_24_05En de gehoornde metselbijen hadden duidelijk last van lentekriebels…
Blijentuin2015_04_24_04Dankzij een opmerkzaam Blijentuinvrouwtje kunnen we weer een nieuwe bezoeker
op het Blijentuinlijstje zetten :
De goudvink
Blijentuin2015_04_24_06En om dit berichtje af te sluiten een voorproefje van wat er in mei te gebeuren staat.
Trouwe lezers kunnen al vermoeden wat dit is…..
Blijentuin2015_04_24_03

13 reacties op “Ondertussen…

  1. Wat een mooie, ruime kas gaat dat worden!
    De magnolia is schitterend en een goudvink is een echte treffer.
    En dat plukje met veertjes: daar wordt vast iets uitgebroed 🙂

    • Daar ben ik vrij zeker van (vooral als je opgegroeid bent tussen en in de serres 😉 ).
      En met die tomaatjes komt het goed, dankzij de tuindag in Bokrijk. Ik zal wel eens een lijstje posten met de soorten die we gaan uitproberen.

  2. Prachtige foto’s! En die kas… Daar gaan jullie vast en zeker heel veel plezier van hebben. Zulks zou ik ook wel willen, maar daar is mijn tuin te klein voor. Da’s voor later, als ik groter ben. Of in elk geval mijn tuin 😉

Geef een reactie

